TIPS REPAIR MESIN BASUH

TIPS REPAIR MESIN BASUH post thumbnail image

TIPS REPAIR MESIN BASUH DAN PETI SEJUK DENGAN MUDAH 

                Blog kalini saya nak sharekan tips-tips untuk check sendiri mesin basuh dan peti sejuk. Sebelum anda menghantar mesin basuh dan peti sejuk anda kepada technician untuk direpair. Tips ini amat berguna kepada orang yang nak berjimat. Untung nasib kalau bernasib baik boleh buat sendiri dan jimat ‘RM’ di situ. Tapi kalau masalah tu tak boleh diselesaikan dengan D.I.Y pun, sekurang-kurangnya kita boleh lah tahu apa kerosakan mesin basuh atau peti sejuk kita dan tahu anggaran kos repair dari technician yang bakal kita panggil nanti.

Okay,mari kita teruskan blog kita. Pertama sekali, apa yang perlu anda lakukan ialah buat research dulu mengenai kerosakkan yang terjadi pada mesin basuh atau peti sejuk anda. Untuk pengetahuan anda, amat penting untuk kita study duly bagi mengelakkan kita daripada ditipu.

Jadi, platform yang dapat membantu anda untuk mendapatkan tips-tips info yang berguna sebelum nak panggil technician tak lain tak bukan, Youtube Channel Hairulvcool 🙂

Banyak informasi dan tips yang berguna yang boleh anda peroleh di Channle Youtube Hairulvcool. Malah dengan video-video percuma yang sedia ada, anda juga boleh D.I.Y sendiri sekiranya kerosakkan itu tidak memerlukan skill yang tinggi. Orang putih kata “do it yourself” :D.

                Sekiranya anda sudah melihat video-video tutorial di youtube channel Hairulvcool dan yakin untuk D.I.Y sudah tentunya anda ingin mendapatkan alat ganti. Betul? Jangan risau, anda boleh mendapatkan alat ganti dari kami dengan cara membuat pembelian terus di laman web www.hairulvcool.com. Sekiranya alat ganti yang anda cari tiada di laman web kami, boleh terus menghubungi kami di talian 017-7924898. Pastinya alat ganti yang kami jual adalah yang original, berkualiti premium.

                Baiklah sampai sini sahaja tips dan perkongsian dari saya. Akhir kata, selamat mencuba dan selamat menjimatkan duit poket anda. Di bawah, saya sertakan link-link yang anda wajib follow.

Assalamualaikum dan jumpa lagi di lain entry.

Link yang boleh anda follow:
Laman web; http://hairulvcool.com/
Page Fb Kedai baikpulih mesin basuh dan peti sejuk -JDT; https://www.facebook.com/byHairulVcool/
Y
outube Channel; https://www.youtube.com/channel/UCjkMbSzPJMlNzTBdLd4ZX8A?view_as=subscriber

*Info tambahan; sekiranya anda ingin belajar repair mesin basuh dan peti sejuk lebih mendalam, anda boleh klik butang VIP KELAS di bawah.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post